"Oh, I need you to know today, I'll wait for you always"

Fredags var jag hos Elisabeth, gjorde slingor & klippte mig, som jag har längtat! Och trodde aldrig jag skulle göra det igen, men det blev kort! lägger nog in en bild sen, jag är nöjd iaf trivs mycket bättre i detta! När jag var klar hos frisören åkte jag hem sminkade mig & tog bilen till Munkedal, började dricka lite vin & sitta och tjöta med Ida! Sen tog vi bussen till Stan & gick till Soho!  En riktigt bra kväll, förutom att jag svimmade nästan när vi var på väg ut, det var så fruktansvärt mycke folk & när dom stängde skulle alla ut samtidigt, och alla knuffades & det var varmt & jag har alltid haft väldigt lätt för att svimma, så när jag stod där helt plötsligt började jag känna att mina ben inte bar mig, rammlade ihop flera gånger, som tur var fick jag hjälp & vakten nästan bar mig ut haha, men sen när jag fick lite frisk luft, så kändes det mycket bättre! Sen missade vi våran buss hem, så blev kvar i sta ett tag, men det löste sig till slut! :) På lördag åkte vi hem till Ida, gjorde varma mackor & la oss i sängen för att kolla på OC men somnade nästan direkt, och där låg vi från klockan 3 - 7 haha mysigt var det i alla fall! :) Sen var jag hemma hos Jennifer på lördagskvällen satt & tjöta och kolla lite film! Idag har jag varit på kalas för min mormor, grattis till henne! Hon fick en chock när hon öpppnade sin present & började gråta. Det var en resa till Italien hon fick inte fram ett enda ord. haha hon är söt! :)  Sen var jag i stan & pratade lite med joel & nu ligger jag & väntar på att dom senaste gossip girl avsnitten ska ladda färdigt! blir till att ligga i sängen & kolla på dom heela kvällen!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Snyyyyggt de blev baby :D

2010-05-03 @ 17:32:18
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: natalie

Thank you babe! :D

2010-05-04 @ 18:44:38
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0