vindruvor och red bull

Igår blev det Göteborg med kajsa, carro och veronica :) en riktigt mysig dag och jag fick köpt mig en studentklänning :) , nu ska jag bara köpa en klänning till smögen, och skor förstås!
Myste igår med natalie och älsklingen, vi lagade lite mat och kollade på film.
Nu är jag hos älsklingen, har nyss solat och nu kollar vi på fotboll, börjar faktiskt tycka det är HELT oke, bara för att jag vet hur mycket han gillar det.

Imorgon ska vi till Kungshamn på middag hos pappa och Tina. Känns konstigt att inte träffa pappa lika ofta nu när han har flyttat, men till sommarn kommer det bli bättre <3

Nu ska jag vänta på att älsklingen kommer ut från duschen så jag kan pussa på honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0