måndag

det är måndag och jag är ledig, precis vart och lagt i två maskiner med tvätt, så nu sitter jag och väntar på att dom ska bli färdiga så jag kan lägga in nästa! tvättade för 1 vecka sen typ, och vi har typ 4 ikea påsar fulla med tvätt? fattar inte.. menmen en sak som är bra iaf, är att tvättstugan är precis över vardsagsummet, så jag hör när tvätten är färdig, slipper jag springa upp & ner onödiga gånger! smart va?!
idag har jag en speciell vän, som ska göra en speciell grej, så jag säger lycka till! :D
jag ska återgå till min tvätt nu!! seeeee yaaaa
love .n

Kommentarer
Postat av: sara

vart jobbar du? :)

2010-11-16 @ 23:10:17
Postat av: natalie

jag jobbar på Only i göteborg, backaplan & frölunda torg :)

2010-11-17 @ 19:06:49
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0