tisdag

Lite dålig uppdatering det senaste, men det har inte hänt nått roligt ändå förutom att Carro har kommit hem från London en sväng :) så glad att hon är hemma i nån vecka till, men sen sticker både hon martina dit, usch vad jag kommer sakna dom. Men det är trots allt inte alls långt och inte dyrt, plus att jag älskar london så jag åker mer än gärna och hälsar på dom små raringarna!

Har haft lite körlektioner och nu börjar det närma sig köööörkort :) bättre sent än aldrig. Men jag måste verkligen plugga ännu mer än vad jag redan har gjort, känns som att jag har suttit med skiten varje kväll men tydligen inte...så ännu en gång, NU JÄVLAR!
Imorgon blir det ett litet stopp på arbetsförmedlingen, sen hem och jobba och sen tillbaka till Uddevalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0