this and that

Efter att ha suttit i väntrummet på arbetsförmedlingen i två timmar var det äntligen min och Natalies tur, vi tänkte att detta mötet var det sista och så, men efter att ha suttit där inne i ynka 20 minuter berättar kvinnan som tagit emot oss att vi ska på ännu ett möte, och säkert flera till.... suck! Jag hatar arbetsförmedlingen. Man får inte ut ett piss.
Men efter det så bestämmde vi oss för att dra till Göteborg, så det var bara att åka tillbaka till Orust för att dra på sig ett ansikte och sen åka söderut, Veronica och Camilla gjorde oss sällskap :) de var en mycket trevlig dag med lite lite liiiiite shopping för min del, ska ju till Stockholm på fredag :)
Ligger i min säng nu och pluggar teori, tjoho vad kul det är.... men det måste göras.

punkt slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0