1 mars

Nu tror jag allt att jag är helt frisk, det verkar så iaf eftersom jag har smällt i mig typ 6 kanelbullar idag :P
Jag har ju faktiskt inte spytt sen i söndags om ni ville veta det, bara mått lite illa och så..

Idag har jag varit hos tandläkaren, hade inga hål! Dom röntgade min käke, eftersom den knäpper varje gång jag pratar eller tuggar eller bara är.. Men det skulle ta ett tag innan käkspeciallisten hade någon tid att kolla, men har det knäppt såhär i flera år kan jag vänta några månader till :)
Passade på att säga hej till min älskling när jag ändå var i Uddevalla, hämtade han på jobbet och sen åt vi nybakta bullar hemma hos honom <3

Imorgon blir det jobb och sen mys med mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0