27/3

Åkte till uddevalla i torsdags och kom hem idag :) Har varit hos mitt hjärta hela helgen!

Haris kom och hämtade mig i torsdags efter jobbet, så åkte vi till Torp en sväng och bara kolla och sen käkade vi. I fredags jobbade älsklingen och jag var hemma hos honom och kollade på film och så. Antonio kom förbi en sväng, spelade tv-spel och sååå. Sen mös vi bara hemma med popcorn och film. Igår spelade först Haris fotboll sen åkte vi till Göteborg och shoppade och hade det jättemysigt! Kom hem vid åtta, sen skulle vi gått till Kullgrens men både jag och älskling var trötta och hade ont i både rygg och fötter.. Så idag, åkte jag hem ganska tidigt och jobba sen var jag med Malin på torp en sväng :)



så JÄVLA goooooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0