29 maj

I fredags blev det då Petter på Trägårn, förfestade hos älsklingen med Fannie, Antonio och Rybbe. Jääävligt tur att det inte regnade. Iaf så drog vi dit runt halv tio-tio, träffade Martina där :))) Petter drog väl igång vid elva kanske och det var FETT trångt med folk som var dumma i huvudet som försökte "gå igenom" hela publiken så man fick andnöd... blir så irriterad på folk som inte fattar, som dom inte såg att det redan var astrångt men tänke att man kanske kan komma förbi iaf, åh, mongon! Som en tradition som jag och pappa har efter varje konsert vi har varit på så var jag tvungen att köpa en t-shirt, "fuck off nu kör vi" står det på.

Igår så fyllde min älskling år, väckte honom med presenter på sängen och pussar.
Vid halv elva drog vi till Nordby och shoppade lite smått med Amar, Claudia, Angelica, Alexis, Daniella och Robin. Det var en mysig dag och på kvällen var det kalas, med smörgåstårta och en Milan-tårta som han hade beställt :P aaasgott!!!

Nu orkar jag inte skirva mer och jag har inte tagit några bilder från helgen heller så jag skriver mer sen. och en sak till, Grattis älskade mamma på mors-dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0