drömmar. drömmar. drömmar

jag behöver gå till Jill så hon kan färga och noppra mina ögonbryn, beställa klipptid så jag kan klippa & slinga mitt hemska hår, åka till uddevalla så jag kan träna & sola, boka tatuerings tid så jag äntligen kan få gjort den, vara i skolan hela veckan till klockan 6 för att jobba med modevisningen, bestämma låt till modevisningen, städa min garderob, köpa nya kläder & SKOR, köpa klart alla julklappar, plugga på körkortet,  det är helt enkelt väldigt mycket saker jag vill & behöver göra just nu, så jag tänker göra det också! Jag ska lägga all min energi på skolan, modevisningen & körkortet den närmsta tiden! och när det är färdigt så kommer det kännas så jävla underbart! för jag är trött på bussar, jag är trött på att fråga mamma om hon kan köra mig, jag är trött på att jag har en bil som väntar på mig, jag är trött på att inte ha körkort! Nu ska jag fan ta det! 



"Drömmar? Drömmar har väl alla? jag vet att alla tjejer i min ålder har drömmar iaf. Och alla har olika drömmar. Vissa drömmer om att hitta en kille och ha ett långt förhållande, vissa drömmer om att gå ur skolan med bra betyg, vissa drömmer om att komma över någon dom en gång älskat, vissa drömmer om att bara klara sig igenom dagen, vissa drömmer att dagen aldrig ska ta slut, vissa drömmer om morgondagen, vissa drömmer om gårdagen, vissa drömmer om det liv dom aldrig haft, vissa drömmer om det liv dom har & vissa drömmer om framtiden. Jag vet att jag har drömt om att hitta en kille & ha ett långt förhållande, jag har drömt om att komma över någon som jag älskat, jag har drömt om gårdagen, jag har drömt om morgondagen. Nu drömmer jag om framtiden. min framtid, jag drömmer om att gå ur skolan, stå på mina egna ben, klara mig själv, flytta till en stad som passar mig, tjäna mina egna pengar på något jag alltid velat göra, bygga upp mitt egna liv. jag drömmer om framtiden, min framtid. Som ingen ska få förstöra, en dröm som jag ska se till går i uppfyllelse. Och jag vet att jag kan klara det, jag vet att jag är stark, jag vet att tror man på sig själv så är ensam stark. jag vet att min dröm kommer gå i uppfyllelse för jag är stark"  (skrivet av: Cecilia Jacobsson)




Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0