lät du henne komma närmre

Igår, vaknade jag klockan 06.30 av att det inte ligger någon bredvid mig? så jag ringer, ringer & ringer och undrar om det har hänt något eftersom mitt sovsällskap skulle komma under kvällen\natten eftersom han hade min bil. Men det har han alltså inte gjort, jag blev orolig och trodde något hade hänt? Så ringde kanske 5 gånger innan han svara och då har han somnat hemma hos en kompis. Var lite smått irriterad eftersom jag blev så orolig, men somnar iaf om och vaknar igen vid 10 av att han kommer in i rummet. Vi sov till halv 4 tror jag, har aldrig någonsin sovit så länge men det behövdes antagligen för oss båda! Sen låg vi i sängen hela dagen tog en dusch och åkte till uddevalla för att se på luftslottet som sprängdes tillsammans med killarna! den var sjukt bra och min nya idol är fan lisbeth salander, så sjukt bra! Sen åkte vi och åt Mcdonalds prata lite med tobbe, och sen hem och försökte sova. Men eftersom vi sovit bort nästan hela dagen så var det väldigt svårt, men till slut somnade jag kankse runt 04.00! 
I morse, hade jag ställt klockan på halv 7 för att jag skulle upp till skolan, men hade sjukt ont i halsen igen och orkade verkligen inte! Skolan är verkligen ingenting jag har prioriterat de senaste, men måste bli ändring på det nu! Så i mrogon ska jag ta halv 8 bussen och sitta och sy när jag egentligen har sov morgon fram tills halv 2! sen ska jag gå till körskolan & plugga! Men iaf när vi hade gått upp och ätit lite frukost så gjorde vi ett pepparkakshus med nonstop och glasyr, egentligen fruktansvärt fult gjort, men ändå gulligt haha!  Och resten av dagen har jag pluggat körkortsteori, övningskört, vart ute & sprungit och nu ska jag städa min garderob med melissa horn i högtalarna och sen sova!





Melissa horn - lät du henne komma närmre
Jag ville mötas nånstans nere på djupet. Jag har varit där förut o jag är inte rädd. Och dina ögon ja dem ändrar färg i ljuset. Men de kan titta nu jag är beredd. Lät du henne komma närmre. Var hon vackrare än mig? Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig. Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer. försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser. den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut. hur ska man älska nån som har älskat nån förut?. Jag minns så väl hur hon blev presenterad. Men de var jag som lät henne komma in. Jag har försökt att ge dig hela skulden. Fast jag innerst inne vet att den är min. Vi står på gatan bryter meningar i mörkret. Utanför stadens finaste hotell. Dina händer ja de ber mig sova över. Som ett sätt att säga ”tack för ikväll”

Lät du henne komma närmre. Var hon vackrare än mig? Ja, det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dig. Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer. Försökt att visa dig med blicken men det är inte mig du ser. den här platsen är någon annans och jag måste hitta ut. hur ska man älska nån som har älskat nån förut?
Jag vissa stunder kan det kännas ensam. Och du undrar vad jag tänker på. Så jag håller hårt och kryper tätt intill dig
Som om hon skulle försvinna då. O vi talar sällan högt om våran framtid. Vi talar aldrig högt om det vi har. Dina drömmar blir allt svårare att se nu. Och mina finns snart inte längre kvar



Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0