SOFIA GÄSTBLOGGAR!!!!!!!!

Tjillevippen:D Tänkte skriva lite i Nattis töntiga blogg;) Vi ligger här och myser och kollar sex and the city, gaaanska nice:=)Idag har jag vart i skolan och klassen tog sprutan, jag hade redan tagit den och alla va jättenervösa!! Det var en väldigt rolig syn.... Synd att Nattis missade den.....Nu kanske hon dör... de kan ju bli riktigt tragiskt.. nu tog hon kort på ett ganska privat ställe...hon är speciell den damen men MYCKET MYCKET underbar..Älskar dig min snutt<3<3 Nu ska jag sova bort min magverk...Haaadeeeeee norske jenter Puss och haaaaj


Kommentarer
Postat av: Natalie

älskar dig min underbart goe vän <3

2009-11-30 @ 22:20:52
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0