det blir vad man gör det till!

Gårdagen, vad hände egentligen? Jag kom till skolan vid halv 9 då får vi reda på att våran lärare som vi skulle ha på eftermiddagen är hemma med vård av sjukt barn så helt plötsligt blir dagen oerhört bra eftersom vi då slutar kl 11 istället för kl halv 4!  Så jag går ner mot kampenhof och ringer min kära pappa då är han på väg till Uddevalla så jag åker och möter upp honom på torp! Var inne på MQ en sväng för jag har sätt en skit snygg paljett klänning där som jag ville ha, provade den men tyvärr var det inte riktigt min storlek! Sen åkte vi Hem till henån, jag pluggade lite och klarade första fasen på körkortsteorin och blev snabbt väldigt stolt över mig själv, eftersom jag suttit och kämpat med dom 760 instuderingsfrågorna som jag måste göra innan jag skulle börja med faserna så nu är de också klart! Sen ringer det i telefonen hemma då visar det sig att det är en tjej som jobbar på MQ som ringer, då har jag alltså glömt min plånbok i provrummet och inte märkt någonting och då var det ändå 3-4 timmar sen jag var på Torp? någon måste ju vara klantig antar jag! Iaf sen började jag göra mig i ordning för kvällen, eftersom det var onsdag och Veronica(veronicamalin.blogg.se) & Therese har fyllt 18 år så skulle vi ut och fira dom på Harrys! Så jag övningskörde till Torp och hämtade min plånbok och sen vidare in till stan för att möta upp min klass hemma hos Emma för pizza & lite förfest! vi hade en grymt roligt, gjorde olika lekar, dansade till såna låtar som jag trodde bara gammla gubbar & tanter lyssnar på men inte det, har märkt att är man från Mellerud så älskar man Dansband! Klockan började närma sig 11 så vi drog oss ner mot Stan och vidare in på Harrys! JAG TAPPADE MINA PENGAR IGEN? hur lyckas jag? förra veckan tappade jag 400 kronor och igår 200 kronor, jag är verkligen klantig! Det löste sig iaf till slut med lite hjälp av Pappa! Det var inte speciellt fulllt med folk ute igår har nog aldrig varit med om så lite folk där inne, men vi hade ändå kul! Det blir vad man gör det till och precis så var det igår. Eftersom Veronica fyllt 18 så var det många som ville bjuda henne och det blev nog en och annan shot & kankse några för många cider, man kan nästan räkna ut hur kvällen slutade för henne! Men man fyller faktiskt bara 18 EN GÅNG!
Vid 2 ungefär fick jag sagt hej då till Veronica, Caroline & min klass! och vidare till nästa fylleeekajja ( nämner inga namn) som inte ens kunde gå, utan ramlade in i bilar, lyktstolpar och ja allt va det nu var! Väl hemma iaf, deckade han på soffan med skor, jacka & allting på, antar att man får lov att bli sån ibland haha.
Jag räknade ut redan igår på väg hem från Krogen att jag inte skulle orka gå upp till skolan, men ställde ändå klockan för att försöka komma upp. Vaknar 07:15 och har aldrig sätt så mycket regn i hela mitt liv, så jag VÄGRADE gå ur sängen och där låg jag fram tills klockan 18:00 när papppa kom och hämtade mig! så nu är jag hemma igen och nu blir det att ligga i sängen, med levande ljus, te & plugga på mitt körkort resten av kvällen! 

Igår, precis efter duschen


Igår, färdig för Utgång!





 


Love. N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0