EYE OF THE TIGER

Min första hemmakväll sen jag vet inte när! Faktiskt hyfsat skönt, förutom att mamma & pappa lämnade mig med Min lillebrors kompisar för att gå ner till Farmor & Farfar!  Men jag har hyrt en film, Kidnappad heter den! Så jag tänkte bädda ner mig själv i sängen se om filmen är något att ha & somna! I morgon ska vi till Baden, först ska jag hem till Linnea så ska vi göra oss iordning & dricka lite för oss själva, sen ska vi vidare till Kevins Sjöbod :) Hoppas på en Kanon kväll :D



Balen i 9an längtar bara ännu mer till Studenten, balen, ayia napa när jag ser denna bilden!



EYE OF THE TIGER - SURVIVOR




Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska ni till ayia napa? samma som alla andra eller? :)

2010-04-02 @ 15:03:21
Postat av: Natalie

nej, vi åker den 17 maj, innan alla andra :)

2010-04-04 @ 21:26:51
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0