JAG ELSKAR TRYSIL!

efter att ha räknat till att jag har 14 blåmärken på mina ben funderar jag lite på, vad i helvete har vi gjort?
Dag.1 kom kevin, kajsa & carro och hämtade mig & werran i Cadillacen vid flatöfärjan, vi stannade på Maxi och köpte lite mat och sen frukost på Donken! Sen åkte vi till Strömstad och mötte upp resten av Gänget! Vi var framme i Trysil runt 16:00 och då korkade vi upp med en gång! Vi bestämmde oss för att festa i Stugan denna kvällen, det blev ölspel, charader bastu m.m. Riktigt trevlig kväll! förstår inte riktigt hur jag lyckades dricka upp 23 cider på en kväll? fick ju lite hjälp men ändå, jag brukar dricka 6 stycken och sen är jag nöjd! Det var iaf en mycket lyckad kväll.
Dag.2 Vaknade på morgonen av att mitt kära sovsällskap Caroline gick upp och började ta på sig skidkläderna, och drog ut i backen med kajsa & killarna! Medans jag och veronica låg kvar och snarkade tills klockan halv 1! sen städade vi lite, åt lite frokust och sen var dom andra tillbaka igen! Vi gick ner till afterskin och jag säger bara FYFAn vilken stämning, folk överallt, alla står och hoppar och dansar på borden efter att ha tagit några cider var och blivit lite smått berusade satte vi oss i bilarna tillbaka till stugan! Veronica & kajsa satt i bagaget, och så hör vi dom bärja sjunga på lejonkungen det slutar med en ganska hyfsat bra film med veronica kajsa carro & jag som sitter och sjunger lejonkungen låten alla i sin egna takt! Jag elskar lejonkungen! tillbaka i stugan tar vi oss en dusch och börjar göra oss iordning eftersom det faktiskt är självaste nyår! Ni ska veta vilken nyårs middag alla hade, jag & carro åt makaroner och köttbullar, kajsa & veronica åt nudlar, kevin åt tekakor, några åt musli, viktor år majs och bullenspilsnerkorv, ja som ni förstår är det inte så lätt att vara 13 stycken i en stuga med ett kök! Men vem bryr sig om mat, vi drack champange hela kvällen och dansade till gyllenetider, vi beställde taxi som skulle hämta oss 23:10 så vi kunde ta oss ner till Krogen! Det var alltså ungeför 20 minus, vi hade strumpbyxor och klänningar, smart som jag är tar jag på mig mina pumps som är 13 cm höga och när alla väl har kommit sig ut ur stugan och står och väntar på taxin, så kommer den inte? det är en timmas väntetid så det var bara att gå till skidbacken och gå ner där! Jag fick köldskador på fötterna så Marcus fick bära mig på ryggen hela vägen ner till torget, tog väl ungeför 20 minuter. Han var min Hjälte, TACK! Nyåret firades med många kramar & pussar, dans på baren, dans på baren och ganska mycket mer dans på baren! Helt otroligt bra kväll. fanns bara ett problem, hemvägen? det var upptaget till Taxin hela tiden, och jag vägrade att gå upp för hela den backen med mina skor, så Johan var så snäll och gick med mig till Taxikön och det slutade med att vi väntade i kankse 5 minuter, sen kom det en taxi! :)
Dag.3 Vaknade runt 12 tiden tror jag, Jag veronica & Sanna satte igång och städade och det var så fint och rent! Sen Drog vi ner till Ica med snowracern och handlade lite tacos! Var ganska trött på nudlar & makaroner vid det här laget. Vi slappade i stugan hela dagen, sen blev det Champange i Bastun! Och så var vi på gång igen, vi sminkade oss och gjorde oss i ordning! vid 11 tiden drog vi ner till Krogen igen, först var det inte speciellt mycket folk men vi träffade på en dans galen kille som dansade helt själv, så vi hängde på honom! och rätt som det var, va hela dansgolvet fullt med folk! Det var också en ganska intressant tjej med vitaridbyxor och paljett tröja som sprang efter killarna, så då fick vi rycka in och vara bara tvugna att driva med henne för hon var på varenda kille på hela dansgolvet! Från klockan klockan 12 - 02 ungeför stod vi på Baren allihopa och vi fick till och med igång alla som var där inne på att sjunga, Djn stängde av musiken och vi fick igång allihopa! Vi är värda lite cred för det tycker jag :) Det var våran sista kväll i Trysil och den kunde inte sluta bättre! Har haft sjukt roligt alla dagar och jag ångrar inte tt dugg att vi åkte med även fall vi var lite osäkra ibörjan! MAN MÅSTE BARA ÄLSKA TRYSIL! men jag vettefan vart jag fått alla blåmärken ifrån? Veronica trodde det var för mycket dans på baren, men jag tror mer att det kan ha vart att man ramla ner från baren eller när man skulle ta sig upp men vad vet jag ? kan också ha vart att jag ramlade av snowracern och att vi sprang upp för hela skidbacken sista kvällen och att en viss Johan puttade ner mig i djupsnö och att jag satt fast med halva benen! Men som sagt vem bryr sig om några blåmärken, hade kunnat ha 30 stycken och det hade ändå vart värt det! HEJJA TRYSIL, vad säger ni nästa år igen kanske? :D

jag elskar fågel!






Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag är lätt på en resa nästa år igen! :D sjukt bra alltihop med bästa sällskapet, JAG ELSKAR FÅGEL!

2010-01-03 @ 20:57:34
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

jaaaa :D allt var verkligen så jävla bra! ALLA ELSKAR FÅGEL!

2010-01-04 @ 01:46:30
URL: http://natalieamanda.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart e din tröja natalie köpt?

2010-01-04 @ 20:14:03
Postat av: Natalie

Jag har köpt den på Pondus som ligger på torp! men det är twist and tango så den finns säkert i fler affärer! :)

2010-01-10 @ 16:38:38
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0