we noooooo speak americanooo!

I Onsdags åkte jag till Ljungskile för att träffa Maria, vi åkte till donken och sen hyrde vi två filmer och åkte hem till mig! när vi sett den ena och halva den andra fick vi för oss att vi skulle gå ut! så vi börja göra oss i ordning, tog bilen in till Fannie tvingade med oss henne ut också! Och de blev faktiskt en bra kväll :) Vaknade nästa dag inte alls så taggad på att åka och jobba och sen stressa hem för att hinna med tåget till Göteborg, men enda helgen jag är ledig i Juli så varför inte köra? Åkte hem slängde i mig mat, sminkade mig, provade tusentals kläder och till slut, efter att ha klippt och ändrat en tröja lite så var jag färdig! Mötte upp Martina & Carro på bussen till Uddevalla och sen på tåget kom också Hanna & Jessica! :) Väl framme i Göteborg, satte vi oss och drack upp våran dricka ( jag lovar ni vill inte veta var ) Sen gick vi till Trädgårn, där axel var snäll och hade fixat VIP till oss! Benny Benassi var där och spela, har ingen aning om vem det är och har aldrig hört en låt med honom! Men ändå en riktigt lyckad kväll, med alldeles för mycket gratis drinkar som slutade i att jag och carro däckade hela vägen hem i bilen! Och resultatet idag, inte lyckats ta mig ur sängen ännu, klockan är två? Har en helvetes huvudvärk, är hungrig men har ingen mat!! och toppen på det, jag har inga linser kvar och jag hittar inte mina glasögon? så har jag stavat och skrivet väldigt fel så är det p.ga det! Ikväll ska jag ta min lilla bil till smögen & sofia, ut och äta & sen blir de Utgång! Hur ska jag orka? Sen Lördag har jag bestämt mig för att tvinga med min mamma till Marstrand och äta lunch och Shoppa! :) Bilder från igår kommer om en stund, måste försöka övertala Carro att skicka dom till mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0