framtidsplaner?

Har varit med mamma i Ljungskile en snabbis idag, hon skulle köpa massa sjalar så jag var snäll och åkte med..
Jobbade förut och nu har jag ätit mat med pappsen :) vi satt och prata förut om vad jag vill göra efter studenten, jag har verkligen ingenaning? Kommer antagligen gå en make-up kurs, men efter det då? Ingenting intresserar mig något vidare. Och jag vill inte jobba någonstans där jag tycker att det är pest och pina. Jag får väl kanske starta något eget som jag tycker är roligt, men vad tycker jag är roligt?
jag hatar verkligen frågan " vad ska du göra efter studenten? " det är inte många som vet det när man är 18 år. Det enda som jag vet säkert är att jag vill ut och resa, men det är ju dirket inte något jobb. och för att resa måste jag ha tjänat ihop massa pengar. well well, vi får se hur det blir till sommaren och hösten.

Nu blir det te och grapefrukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0