Modevisning på Torp

I lördags var det modevisning på Torp, Maria kammade hem 1 platsen & var verkligen grym! Grattis hjärtat. Jag kom 2a och lika glad är jag för det :D Är så nöjd med mina snygga tjejer! Modevisning var verkligen helt över förväntan! allting gick så bra för allihopa. Vi firade att aallt var över med lite förfest hos mig, jag Martina, Caroline, Veronica, Joel & Chrissan! Sen åkte vi till Uddevalla & tänkte gå till Kullgrens... Men jag & joel köpte Kebab och sen gick vi hem eller snarare sprang hem! :) Blev ändå en riktigt bra kväll!

Igår åkte jag ut till Hunnebo och träffade Linnea & sofia, Lagade lite Tacos & så gick vi på bio, Valentines Day! Har sett den förut men den är faktiskt riktigt bra! Sen körde vi hem Sofia så sov jag hos Linnea! Låg & pratade och sen somnade vi båda två med en gång!

Nu sitter jag i skolan & vill bara åka hem! Har samhäll i 1h & 30 min sen har vi småföretagnde på agneberg sen äntligen hem! ska bädda ner mig i min säng med hyrfilm & te!








Joel Pettersson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0