secret valentine

I går var jag hos älsklingen :) vi åkte hem till hans bror och claudia och spelade Monopol med Nino och Jossan. Det tar så grymt lång tid, men jag vann för jag byggde hotell och alla blev bankrutt haha! Gud, har jag börjat gilla spel? I sånna fall är det en världssensation.
Hittade förövrigt en balklänning igår efter många om och men, prövade typ 50 st. Antingen var det fel färg och fin modell, eller så var det rätt färg och fel modell, eller så var det för mycket krimskrams eller så såg klänningen ut som en prinsesstårta, haha. Men tillslut hittade jag the one :) Tack världens bästa syster för att du hjälpte mig <3

Hoppas på att få träffa alla mina underbara tjejer i helgen, har inte sett tjejerna i klassen på jättelänge, och inte mina orust tjejer heller <3



sara andersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0