TACK MINA SNYGGA MODELLER!

Modevisning igår gick över all förväntan! Vi hade en helt underbar dag och allt var näst intill perfekt! Jag är riktigt nöjd med modevisning och tillslut blev jag t.o.m nöjd med min kollektion! känns så bra att ha fått så bra kritik efter allt tid man lagt ner! 

Martina, Caroline, CarolineO, Kajsa, Malin, Amanda, Ida, Veronica - Tack för att ni ställde upp, och ni ska veta att jag är så stolt över er & att ha er som vänner! Tack ännu en gång för allt stöd och att ni ställde upp för mig!
Jag älskar er!

Nu ger vi gärnet sista visningen på Torp köpcentrum klockan 13.00 på Lördag! Missa inte för de kommer bli GRYMT!






Love. N


Kommentarer
Postat av: ohlsson

tack desamma raring! du var gryyyym <3

2010-03-26 @ 09:22:34
URL: http://carolineohlsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

tack mitt hjärta <3

2010-03-26 @ 20:26:30
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0