23.06

Idag kom mitt körkort, hämtade ut det på posten. när jag körde där ifrån lös en varningslampa som jag aldrig sett förut och jag tänkte "faaan, tänk om bilen exploderar eller nått nu" så jag stannade och kollade i instuktionsboken.. och den symbolen betydde tydligen att jag fått punktering eller att det var väääldigt dålig luft i nått däck. Så jag åkte långsamt till Statoil och frågade om någon kunde hjälpa mig, så det var en tjej som kollade lufttrycket och det var bra på alla däck. Men hon tyckte att jag skulle åka till en verkstad eftersom lampan inte slutade lysa. Och på verkstan gjorde dom två knapptryck på en spak så slutade lampan lysa. Fan vad smart man kände sig då...
Man skulle tydligen göra det när man bytt till vinterdäck. men har ingenaning om varför, skitsamma bilen exploderade inte och jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0