" He's just not that into you " - Sex and the city

man måste bara älska sex and the city, utan det hade jag haft tråkigaste livet! jag kan se på det dygnet runt, och eftersom jag inte jobbar speciellt ofta, så är de perfekt att se boxen om och om igen :D

Idag är det lördag och jag är inte sugen på att göra någonting, jag vet inte när jag var ute senast, men jag har ingen lust längre, det är så jävla mycket skit snack, hela jävla tiden! Och gud vad trött man är på att få de ena telefon samtalet efter de andra där folk berättar sånt som man egentligen inte vill veta, och egentligen vill bara hoppas på att det inte är sant! men sen visar det sig att det mesta utav de dom säger är faktiskt sant! Hur länge kommer det att hålla på? Finns det bara en själv som kan göra någonting åt de? eller kan folk verkligen ändra sig? nej jag har tappat tron på allt, tror inte någon kan ändra sig, man är den man är! och har man väl kommit in i det "dåliga beetendet" och kommit undan med det så händer det igen, igen och igen!

" and for the first time all week, I didn't feel lika crying. Life's to short. " -  Sex and the city


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0