let's freeze the moment

Igår jobbade jag på Gina som sagt, det var sjuuuuukt mycket folk den första timman, man kom inte fram någonstans i den lilla affären.. Men sen blev det mindre, fast det var ändå mycket om man jämför med va det brukar vara.. Fick med mig en skjorta, jeans och två halsdukar hem, men måste byta jeansen till mindre storlek, känner att dom redan har töjts sig ganska mycket, och jag har bara gått i dom hemma en stund, så det får bli mitt och mammas lilla projekt imorgon :) Hade körlektioner idag på morgonen, ska snart boka uppkörning och teori, känns så jäkla gött att det snart är över, förhoppningsvis. Halkan har jag på onsdag så efter den ska vi boka. gött gött gööött!
Imorgon ska jag till älsklingen, vi ska bowla och käka middag. mysigt!

Nä, nu blir det teori.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0