Lonley night....

Idag åkte min älskling till Spanien med sin familj i två veckor, två veckor!! Jag undrar lite hur jag ska klara det här, helt ensam i lägenheten så länge! Och jag som inte ens kan sova själv längre.... Men jag ska ha lite kvalitetstid med mig själv har jag tänkt, just nu önskar jag att jag va i henån och kunde sitta i jacuzzin med en ansiktsmask.. Och bara ha det riktigt skönt! Men eftersom jag är i Uddevalla, och har faktiskt druckit ett glas mojito ( brukar inte göra det varje kväll) Martina och Veronica blev lite oroliga förut!! Så vill bara klargöra det för dom! Men iaf jag kan ju inte köra så jag blir kvar hör ikväll ska ta mig en skön dusch med mitt nya schampo & balsam! :) Sen ska jag lägga mig i våran stora säng helt själv! Det är bara att vänja sig, 13 dagar kvar! Saknar dig redan Joel, kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0