onsdag

Fyfaaan vilket väder.  jag hatar regn, även ifall det kan vara mysigt ibland, men eftersom det regnar 95% av året här i Sverige så hatar jag det. ta mig till varmare bräddgrader, breddgrader, bredgrader (stavning?) aja skit samma, ni fattar vad jag menar.
Var hos hudläkaren här om dagen och nu jävlar ska skiten bort, fast det kommer bli jobbigt i mer än ett halv år, så är det värt de. kommer inte få sola och kanppt inte få dricka från januari fram till maj.. kul. eller om man ska dricka får det vara i små mängder eftersom min penicillin redan är ganska stark mot levern.

Imorgon blir det trafikskolan sen hem och jobba, nu ska jag plugga teori..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad för skit är de som ska bort? :O vad ska du göra

2010-10-27 @ 18:00:51
Postat av: Amanda

jag har problem med finnar, och efter 6 år börjar man bli väldigt trött på det, jag har testat nästan allt och inget har hjälp så provar jag en sista gång med starkare penicillin. :)

2010-10-27 @ 22:51:40
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0