torsdag, eller ska man säga fredag nu?

Vart har denna dagen tagit vägen!? Vaknade as tidigt imorse, alltså runt halv nio, hehe, städade lite sen kom Maja och Rebecca så har jag lekt med maja hela dagen, rebecca var tydligen inte så intressant när hon kom hit, det var jag och doris!

Skulle som sagt följt med Martina till Gbg idag, men Rebecca kom tidigare än väntat så kunde inte :/ men träffar henne om några timmar om man ska vara petnoga! Det blir middag och utgång på Harrys med mina tjejer, fast det saknas en heeel del imorgon :/. Det ska bli roligt ändå :) Lovar inga bilder för det har ju gått sååå bra de andra gångerna, men den som lever får se helt enkelt!

Ne nu babblar jag om allt och inget, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0