lördag

Efter en mysig kväll hos Malin med thaimat, godis, spel, prat och massa mys är jag hemma. Men det tog sin lilla tid, snarare en timma! Det tar typ tre minuter med bil till och från Malin i vanliga fall, men idag tog det extra lång tid p.ga tövädret som har gjort att allt blir till is. Min bil satt verkligen i skiten. Det är glashalt ute och bilarna fick inte riktigt något fäste när vi skulle upp för en backe som är ca fem meter lång. Det slutade med att jag,kajsa och sara åkte och hämtade massa grus som vi spridde över hela malins uppfart + backe, efter många om och men kom vi äntligen upp. Men Kajsas söta lilla iQ kom upp utan problem innan vi ens hade börjat sanda, haha.

Nu ska jag sova, imorgon blir det Göteborg och sen hem till älsklingen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0