mmmhhmmm

Som vanligt dålig uppdatering...

Men har haft fullt upp sedan i torsdags! Då var det studentfirande hos min barndomsvän Emelie, sen hämtade kärleken mig så var vi hos honom på kvällen :)
I fredags morse var jag hos tandläkaren i typ 5 minuter och sedan drog jag hem och körde mamma till Gbg. Käkade lunch med min syster på hennes jobb sen drog jag hem igen. Var hemma en timma och gjorde mig i ordning snabbt som fan, hämtade älskligen i Uddevalla och sedan dönade vi upp till Kungshamn där pappa och Tina hade ordnat examens-kalas för min bror. Blev champange, skaldjur och pajer och lite såå. jävligt gott var det! T.o.m älsklngen fick i sig lite räkor och kräftor :)) Jag hade gjort två tårtor till efterrätt som också var aaaas goda om man får säga så när man gjort det själv?

I går var det 60 års-kalas x2 på flatön. Malins pappa och en till hade stort kalas med lekar, sånger och grejer. Blev skaldjur igår igen, så jävla gott! Hade lite tävlingar med frisbee, boule och dart. ( vårat lag vann :D )
Jag tänkte sno lite bilder från Veronica när hon lägger upp för jag hade kameran i väskan... Kom hem runt halv tre i natt och gick upp runt åtta imorse och jobbade lite. Sen drog jag och älsklingen ut och hämtade Veronica så lämnade vi av Haris i Uddevalla och vi drog vidare till Ed, där Maggie hade sin studentmottagning :) riktigt mysigt. Men jääääääävlar va öde det är påväg dit. Massa skog, några hus ibland och lite annat bondigt haha :P fast iofs Henån är inte mycket bättre...

Nu orkar jag verkligen inte skriva mera så jag kanske skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0