mys!

Det har varit en lång men mysig dag idag :) Vaknade runt sju av mig själv och kunde inte somna om, så jag kollade på några BigBrother avsnitt som jag inte sett, sen duschade jag och gjorde i ordning mig.
Tog bilen till Ua och hämtade upp Kajsa och Veronica, sen gasade vi ner till Göteborg. Har gått i affärer hela dagen och ätit på Jensens, och bara myst! Hälsade på Maggie också på hennes praktikplats, ( som är i en chokladaffär ) längesen jag träffade henne...men det såg ut att finnas MYCKET gott :P

Nu ligger jag i sängen, helt död efter en heldag på stan och lite jobb. så godnatt!

Förvänta er inga bilder, för jag tog inga!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

världens bästa Amanda! :D vill du skicka ditt kontonummer på fb eller ska jag ge dig pengar på lördag eller nåt? :) <3

2011-03-31 @ 12:14:15
URL: http://kajsaarvidsson.blogg.se/
Postat av: Amanda

På lördag blir bra raring! :) <3

2011-03-31 @ 12:30:31
URL: http://natalieamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0