Äckelfyllosar!

Igår när jag väntade på bussen till Uddevalla så stog det ett fyllo vid samma busskur som mig. Och jag såg på honom hur han försökte anstränga sig för att se nykter ut, vilket inte lyckades så bra. Han vinglade fram och började "prata" med mig, men det var mest mummel så hörde inte vad han sa. Jag sa att jag inte ville prata med honom och att han borde sätta sig och nyktra till. Så han satte sig i busskuren. Sen när jag vände mig om för att kolla vad han gjorde så ser jag att han hade tagit fram sin personliga del på kroppen och bara kissat rätt ner där han satt, sen hade han deckat med den i handen. Alltså fan va äckligt det var. Och han var inte ens gammal, kanske 30. Så jävla tragiskt egentligen, men man får fan skylla sig själv om man inte tar tag i sitt liv. Och inte nog med det, idag när jag skulle hem så åkte två fyllosar med på bussen, hela jävla vägen hem. Jag höll på att spy av deras lukt och sen började dom bråka på bussen och slåss och grejer, en man och en kvinna. Det "roligaste" av allt va att dom bråkade om vem som hade köpt ölen utav dom två. Det är antagligen ingen av dom, säkert socialtjänsten som har gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0