helgen!

Jävligt kass uppdatering på det sista, närmare bestämt 5 dagar.. hej och hå!
Men ni har inte missat särskillt mycket i mitt liv. Varit på Torp och Överby en sväng med Jessica och sen i Göteborg hela helgen, ( för typ fjärde helgen i rad ) många som fyller år nu i april i familjen, denna gången min syster.

I fredags var jag hos tandläkaren en sväng och fixade lite med min käke och så, sen åkte jag och älsklingen till Gbg och mötte upp Antonio, kollade lite i affärer och åt glass. Fick med mig ett par nya träningsskor hem eftersom jag får GRYMT ont i ryggen på jobbet, brukar nämligen gå i converse som egentligen är alldeles för platta för mig.
Igår fyllde min syster år så det var kalas där med släkten och sen kom min bror och hans tjej dit från Stockholm, har inte träffat dom sen i julas så det var kul att umgås lite med dom också :)
Idag har vi varit ute och gått och grillat hamburgare och lite allt möjligt. Kom hem runt sju och sedan dess har jag och mamma bara myst lite med te och lite godis.

Nu ska jag kolla på fredagens avsnitt av big brother och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0